Brno a okolí
Profesionální úklidové služby pro firmy, instituce a veřejný sektor
GLANZO s.r.o. nabízí komplexní a flexibilní úklidové služby pro firemní klientelu, úřady, kanceláře, provozovny a veřejné instituce v Brně a okolních městech – například v Modřicích, Rajhradě, Kuřimi, Rosicích, Šlapanicích, Brno-venkově a dalších částech Jihomoravského kraje.
Zajišťujeme pravidelný i jednorázový úklid firemních prostor – vše přizpůsobené vašemu provozu, požadavkům na čistotu, hygienu i estetiku. Naší specializací je B2B úklid bez rušení provozu.
10k+
Clients
Co zahrnuje náš firemní úklid?
Nabízíme široké spektrum úklidových služeb,
které zefektivňují chod nejen kanceláří ale i provozů:
Denní nebo večerní úklid kanceláří
kancelářských prostor a zasedacích místností
Úklid chodeb, vstupních hal
výtahů, kuchyněk a sociálního zázemí
Hloubkové a generální úklidy
(např. po rekonstrukci, malování, stěhování)
Úklid veřejně přístupných prostor
pravidelný úklid recepcí a čekáren
Uklid společných prostor
bytových domů
Úklid skladů
zázemí a technických místností
Tepování koberců
a čalouněného nábytku strojem Kärcher
Doplňkové služby
Praní a výměna textilií (utěrky, podložky, pracovní oděvy)
Zajištění úklidu během inventur či mimořádných provozů
Úklid po akcích, školeních nebo stěhování
Mytí oken a skleněných ploch
Pro koho jsou úklidové služby určeny?
Kancelářské firmy a administrativní budovy
Státní úřady, magistráty, městské části, krajské instituce
Průmyslové podniky a výrobní závody
Finanční instituce, pojišťovny, pobočky bank
Školy, školky a vzdělávací centra
Developerské firmy a správci budov
Zdravotnická zařízení (čekárny, ordinace, laboratoře)
Díky zkušenostem s různými typy provozů víme, jak přizpůsobit službu – od citlivého úklidu veřejného prostoru až po technické zázemí firem.
Proč si firmy vybírají GLANZO?
Profesionální tým s praxí v B2B úklidu
Diskrétní přístup a důslednost – každý detail je důležitý
Možnost denního, večerního i víkendového úklidu
Flexibilní plánování dle provozní doby klienta
Outsourcing úklidu – bez starostí o personál a náhrady
Možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce
Vedení evidence práce, pravidelný reporting a kontrola kvality
Co říkají naši klienti?
„Už čtvrtým rokem máme úklid od GLANZO – oceňujeme, že nikdy nic nezapomenou. Jsou precizní, slušní a ví, co mají dělat.“
Eva N.
správkyně kancelářského centra, Brno-sever
„Přechod na outsourcing úklidu přes GLANZO byl skvělé rozhodnutí. Nemusíme řešit náhrady, nemoc, ani zaučování. Vše běží samo.“
Jiří R.
výrobní ředitel, Rosice
Nejčastější dotazy (FAQ)
Zajišťujeme úklid kanceláří, administrativních budov, škol, školek, výrobních a skladových prostor, úřadů, poboček bank, zdravotnických zařízení i veřejně přístupných prostor jako recepce, haly a chodby. Úklid přizpůsobíme přesně vašemu provozu.
Ano, úklid poskytujeme jak během dne , tak večer , v noci nebo o víkendech – dle vašich provozních potřeb. Nerušíme chod firmy ani zaměstnance.
Ano, kromě pravidelného úklidu nabízíme i jednorázové úklidové zásahy, např. po rekonstrukci, malování, stěhování, firemní akci nebo inventuře.
Ano, na přání klienta využíváme ekologické, hypoalergenní a Ecolabel certifikované prostředky, které jsou šetrné k životnímu prostředí i zdraví.
Samozřejmě. Zajistíme pravidelnou dodávku toaletního papíru, papírových ručníků, mýdel, dezinfekcí, osvěžovačů a dalšího hygienického spotřebního materiálu. Umíme i praní utěrek a textilií.
Cena se odvíjí od rozsahu úklidu, frekvence, velikosti prostor a specifických požadavků. Připravíme vám cenovou nabídku na míru do 48 hodin. Nezávazně a zdarma.
Tuto starost přebíráme my. Díky systému outsourcingu úklidu garantujeme náhradu pracovníků v případě nemoci, dovolené či jiného výpadku.
Ano, pravidelně uklízíme pro úřady, státní správu i školská zařízení. Máme zkušenosti s dodržováním přísnějších bezpečnostních a provozních požadavků v těchto institucích.
Zpravidla do 72 hodin od podpisu smlouvy. V případě urgentního požadavku je možné domluvit i rychlejší nástup.
Jak probíhá spolupráce?
1. Zašlete nezávaznou poptávku
online, telefonicky nebo e-mailem
2. Připravíme individuální nabídku
do 48 hodin
3. Domluvíme schůzku
a kontrolu prostor
4. Navrhneme plán úklidu
a rozsah služeb
5. Začínáme!
Úklid může být spuštěn do 72 hodin od podpisu

