Úklid úřadů a firem
Brno a okolí
Profesionální úklidové služby pro firmy, instituce a veřejný sektor MÁM ZÁJEM
slider-star1
GLANZO s.r.o.

Profesionální úklidové služby pro firmy, instituce a veřejný sektor

GLANZO s.r.o. nabízí komplexní a flexibilní úklidové služby pro firemní klientelu, úřady, kanceláře, provozovny a veřejné instituce v Brně a okolních městech – například v Modřicích, Rajhradě, Kuřimi, Rosicích, Šlapanicích, Brno-venkově a dalších částech Jihomoravského kraje.
Zajišťujeme pravidelný i jednorázový úklid firemních prostor – vše přizpůsobené vašemu provozu, požadavkům na čistotu, hygienu i estetiku. Naší specializací je B2B úklid bez rušení provozu.
kancelare
h9-shape6
10k+

Clients

Nabídka služeb GLANZO

Co zahrnuje náš firemní úklid?

Nabízíme široké spektrum úklidových služeb, které zefektivňují chod nejen kanceláří ale i provozů:

Denní nebo večerní úklid kanceláří

kancelářských prostor a zasedacích místností

Úklid chodeb, vstupních hal

výtahů, kuchyněk a sociálního zázemí

Hloubkové a generální úklidy

(např. po rekonstrukci, malování, stěhování)

Úklid veřejně přístupných prostor

pravidelný úklid recepcí a čekáren

Uklid společných prostor

bytových domů

Úklid skladů

zázemí a technických místností

Tepování koberců

a čalouněného nábytku strojem Kärcher

Doplňkové služby

Praní a výměna textilií (utěrky, podložky, pracovní oděvy)

Zajištění úklidu během inventur či mimořádných provozů

Úklid po akcích, školeních nebo stěhování

Mytí oken a skleněných ploch

Pro koho jsou úklidové služby určeny?

Kancelářské firmy a administrativní budovy
Státní úřady, magistráty, městské části, krajské instituce
Průmyslové podniky a výrobní závody
Finanční instituce, pojišťovny, pobočky bank
Školy, školky a vzdělávací centra
Developerské firmy a správci budov
Zdravotnická zařízení (čekárny, ordinace, laboratoře)
Díky zkušenostem s různými typy provozů víme, jak přizpůsobit službu – od citlivého úklidu veřejného prostoru až po technické zázemí firem.

Proč si firmy vybírají GLANZO?

Profesionální tým s praxí v B2B úklidu
Diskrétní přístup a důslednost – každý detail je důležitý
Možnost denního, večerního i víkendového úklidu
Flexibilní plánování dle provozní doby klienta
Outsourcing úklidu – bez starostí o personál a náhrady
Možnost krátkodobé i dlouhodobé spolupráce
Vedení evidence práce, pravidelný reporting a kontrola kvality
Reference

Co říkají naši klienti?

Úklid firem a úřadů

Nejčastější dotazy (FAQ)

Zajišťujeme úklid kanceláří, administrativních budov, škol, školek, výrobních a skladových prostor, úřadů, poboček bank, zdravotnických zařízení i veřejně přístupných prostor jako recepce, haly a chodby. Úklid přizpůsobíme přesně vašemu provozu.
Ano, úklid poskytujeme jak během dne , tak večer , v noci nebo o víkendech – dle vašich provozních potřeb. Nerušíme chod firmy ani zaměstnance.
Ano, kromě pravidelného úklidu nabízíme i jednorázové úklidové zásahy, např. po rekonstrukci, malování, stěhování, firemní akci nebo inventuře.
Ano, na přání klienta využíváme ekologické, hypoalergenní a Ecolabel certifikované prostředky, které jsou šetrné k životnímu prostředí i zdraví.
Samozřejmě. Zajistíme pravidelnou dodávku toaletního papíru, papírových ručníků, mýdel, dezinfekcí, osvěžovačů a dalšího hygienického spotřebního materiálu. Umíme i praní utěrek a textilií.
Cena se odvíjí od rozsahu úklidu, frekvence, velikosti prostor a specifických požadavků. Připravíme vám cenovou nabídku na míru do 48 hodin. Nezávazně a zdarma.
Tuto starost přebíráme my. Díky systému outsourcingu úklidu garantujeme náhradu pracovníků v případě nemoci, dovolené či jiného výpadku.
Ano, pravidelně uklízíme pro úřady, státní správu i školská zařízení. Máme zkušenosti s dodržováním přísnějších bezpečnostních a provozních požadavků v těchto institucích.
Zpravidla do 72 hodin od podpisu smlouvy. V případě urgentního požadavku je možné domluvit i rychlejší nástup.

Jak probíhá spolupráce?

1. Zašlete nezávaznou poptávku

online, telefonicky nebo e-mailem

2. Připravíme individuální nabídku

do 48 hodin

3. Domluvíme schůzku

a kontrolu prostor

4. Navrhneme plán úklidu

a rozsah služeb

5. Začínáme!

Úklid může být spuštěn do 72 hodin od podpisu